Saturday 17 December 2011

NaFas BaRu..:-)

MENGANTUK....


itu perkataan pertama aku leh ckp..
yer la..dh nk subuh kot...
tp disebabkan excited buke blog baru..hlg jp mengntuk tu...
hmm...da la esk ade Family Day untuk PERMATA...
tp bkn PERMATA berlian tuh...
tp..Persatuan Anak2 Negeri Terengganu....hehe..
aku excited buke blog baru nih bkn ape..sajer..
nk buke buku baru walau yg
lama tuh x tertulis pon..
tp insyalah..aku akan pastikan blog aku yg nih akan jln...
tp bkn jln mati..jalan terus utk berkembg lh...
sblm nih khdpn aku agak terumbang ambing jp...
cm perempuan nih..(ops..!!teruknya..)









disebabkan insan2 yg allah hadirkan utk menguji..
tp x per...makin byk dugaan..makin byk allah ingin menguji kita...
x gitu???
tp skrg...khdpn ku semakin kembali pd landasan yg sepatutnya ia berjalan lh..
sesunguhhya..khpn ini..byk mengajar ku erti kekuatan...
stp dugaan yg melanda ada hikmahnya krn ia membuatkn ku makin 
dekat dengan cahaya ilahi...
terima kasih ya allah....
so..klu korang rasa dugaan yg korg hadapi sgt teruk..
maka bersyukurlah coz allah sgt menyayangi kamu...
disini ku selitkan secebis kata2..

    " Apa yg berlaku kelmarin memberikan pengalaman
      dlm stp inci lgkah kita...
      semalam adalah teladan dan pengajarannya...
      dan... 
      untuk mengjadapi hari esok..
      jadikanlah hari kelmarin dan semalam sebagai
      pedoman dalam menerokai penghidupan yg penuh liku ini..."






semoga kita sentiasa sabar n tabah dlm mghadapi dugaan-Nya..
dan jgn luper..
senyum selalu wokeh...;-)..!!!!

No comments:

Post a Comment